My Pengikut..hehe

Thursday, December 16, 2010

mylifetime...

ALHAMDULILLAH..pagi ni dapat gak luangkan mase ngan member2 aku yang datang dari Kemaman, semata2 nak tengok marching band kat stadium bola Cheras...gane2 pun aku tau, Aimi yang paling semangat sekali...siap sewa bilik kat Chow Kit lagi...haisyy...syok dapat tengok performance semalam walaupun aku sampai lewat kat stadium tu sebab ada sorang pemandu ni dia lupa jalan. ada ke patut lupa jalan nak ke stadium..haduh...tapi takpa..yang penting, aku puas tengok marching band.. band yang aku tengok semalam, VICCB, tempat kelahiran cikgu-cikgu band aku mase aku form 3 form4 camtulah.. teruja!!! betul kata master Awie.. tiap2 tahun, VICCB akan ada kelainan.. band members die memang kreatif.. then, aku tengok band dari Indonesia.. Bontang Pupuk Kaltim.. wahh!!! kalau masa tahun 2007, tahun pertama aku pergi tengok KLWMBC, diorang pakai tema Dewa19..memang best sangat3lah masa tu..dengan baju warna merahnya..tahun ni lak.........hehehehe....entahla..aku tak tau lagu apa yang diorang main..pastu, technology drum bugle corps lak..lagi sedap..first lagu tu, diorang main yang Aimachi Marching Band, Jepun pernah main masa tahun 2005 kot..aku un da lupa..meremang bulu roma aku...hahaha...
habis jer perandingan kat stadium, aku pun ikut la mereka2 ni tido kat Sima Hotel kat Chow Kit ni lah...sebelum masuk bilik, kami makan dulu..rindu betul ngan zaman sekola..bukan senang nak gather balik ni..macam2 masalah dan ilmu kami kongsi dan bincangkan...bila masuk bilik tu, sempat lagi nak bergurau...hahaha...macam masa band camp 2009 jer...huhuhu....bila da penat,,,betul2 penat!! baru la tidur semuanya...

*aku budak band:)

No comments: