My Pengikut..hehe

Thursday, December 23, 2010

penat punya malam...huhuhu:)

haduih...penat nya.. sebenarnya, malam ni aku ada 3 perkara kena buat..first, meeting frc untuk rehlah mawaddah 2 yang aku nak pergi esok ni...kat Kuala Tahan, Pahang...malam ni kami kena bentangkan soalan2 berkenan fiqh..alamak...aku dah la lemah dalam bab2 fiqh ni...sejak pergi fardhu ayn masa sekolah rendah dulu pun, markah aku tak pernah dapat tinggi dalam kelas..hehehehe...tajuk dia, ikhtilat..korang tau tak apa dia ikhtilat tu? hehhee..pada awalnya, aku pun tak tahu apa ikhtilat tu.. wow!! fasi kepada group fardhu ayn tak tahu apa itu ikhtilat?? hahaha... malu, babe...hihihi... tapi, aku try juga lah cari info sikit2 pasal ikhtilat tu..nak dijadikan cerita, masa nak bentang malam ni, member aku pun ada program lain juga malam tu.. meeting econss ( economic student society )..pergh...ada teman lah nak keluar dari tempat meeting tu..bila dah keluar, aku pun pergilah ke tempat agenda yang kedua untuk aku pada malam ni, iaitu, meeting cac ( culture and arts club )..tut tut..si john pun bagitau yang meeting dibatalkan..actually, malam ni, kami nak keluarkan skrip untuk malam natrah nanti..huhuhu...dah cancel la pula...aku pun terus menuju ke dorm aku lah pula.. bila dah sembahyang isya` tukar baju sukan dan seluar sekali, aku pun pergi lah ke dataran nilai untuk agenda ketiga aku pada malam ni..

nak dijadikan cerita..malam ni ada 12 orang sahaja playernya..wow!! mana pergi yang lain..?? bukan aku nak perlekehkan mereka..eh3!! mesti korang terfikir nape aku pergi main juga ragbi pada malam ni, kan?? haha...walaupun aku tak dipilih untuk main ragbi untuk econss, aku rasa cam membazirlah pula kalau aku tinggalkan bidang ragbi cam tu sahaja..sebab, macam2 aku da belajar..knock on..rack...forward..scramb..huhuh...semua2 tu bahasa dalam ragbi..nanti lau korang nak tahu, cari lah dalam google ke..aku tak reti nak explain lagi...sebab, aku faham ikut carra aku...hehehe...
game malam ni memang puas hati..walaupun penat yang teramat sebab bilangan player yang terlalu sedikit nak dibandingkan ngan padang yang luas tu, aku enjoy jela game tu...tackle orang...trial...pergh!! nak dijadikan cerita, aku dah tackle orang yang sama berbelas kali...badan dia pula boleh tahan...hahaha...peluk pinggang, terlucut pula...last2 aku peluk kaki dia...hahaha...barulah tumbang beliau..huhuhu..
time aku nak buat trial memang best!! hahhaa..mula2 memang yakin yang aku boleh lepas defend pihak lawan, walaupun aku dah dipeluk 2-4 orang dari diorang...last2.... punctured!! hahaha...kemas sangat diorang pegang kaki dan pinggang aku...pusing punya pusing nak bolos punya pasal, last sekali pening...aku pun rebah...huhuhu...ramai pula yang datang nak rack...takut!!! dengan but masing2 yang tajam tu dan kaki diorang pula yang angkat pijak angkat pijak nak dapatkan posisi yang teguh, aku tutup la muka aku, kalau kena pijak...memang syok!!! huhuhu...bila bola dah dikeluarkan dari rack tu, baru aku dapat bangun balik dah buat defend, sebab belah aku pula yang kena attack...hahhaa...macam perang...
hehehe...

tapi kan, sejak main ragbi ni, tak pernah2 lagi ada kes gaduh semasa main..huhuhu...lain pula kalau permainan yang lain...(yang biasa aku main lah...cam bola...)
jatuh macam mana sekali pun, sakit ke tak ke, kena bangun balik dan terus buat line untuk defend dan bolos line lawan pula...huhuh

*aku budak band

No comments: