My Pengikut..hehe

Thursday, January 20, 2011

tensi dalam hidup amat menguji diri

waa...tensi..tensi...tensi...nape ek aku rasa sebegitu rupa..?
aduh.
tak habis lagi ke? rasa cam dah cukup selesa dengan keadaan sekarang.. FREE!!
hahahaha!!
i just pray that i`ll be never involve in such that thing.. no more hurt feeling.. no more tears..
itulah antara perkara yang aku bersyukur sangat2 keatasNya..
tapi kan..
sekarang ni, aku dah nampak apa yang orang nampak kat aku once upon a time.. menyesal tak sudah aku rasa..dengar pula pendapat member2 tentang perkara macam tu makin buat aku malu, nyesal.. kalau boleh, nak jer aku rewind balik masa tu..
haisy~
NOW~
am i going back to that situation?
hopefully, NO!
sumpah aku dah taknak jadi cam dulu.. lau semuanya bisa menjadi seindah dalam semereh cinta stilleto atau cuti2 cinta atau lagenda budak setan tu takpe gak..
ini...
argh!!
I HATE THAT!!!
WILL NEVER TRUST IT AGAIN!!
apatah lagi aku da nampak korang punya actual habit and sikap..gua cakap lu yang gua da hilang respect dan expectation gua dah down..
FRUST, S***
lau nak datang, datanglah pas aku belajar ke, bila aku da jadi jutawan ke..
AND WHAT THE MOST IMPORTANT IS WHEN I AM READY TO TRUST IT AGAIN!!
BUT BOT NOW ANYWAY..
thank you to open my minds and my eyes to this real world and real situation..
thanks..

*aku budak band

No comments: