My Pengikut..hehe

Saturday, May 21, 2011

1..2..3...4...

petang2 ni rasa agak bosan lah pula... haiz.. apelah kerja yang aku nak buat pada petang2 camni.. duk melangut depan laptop lah jawabnye.. hehe..

harini dah berapa macam perkara dah aku buat sebenarnya.. then?? nape bosan lagi?? haha.. memang aku tengah bosan tahap gaban, transformers dan power rangers lah pulak..

nak dijadikan cerita, pagi ni, aku bangun dan nak bersiap untuk ke rumah mak sedara aku di kuantan.. katenye, nak buat akikah cucu die.. bile aku turun je ke tandas, jenguk sat kat luaq, kereta dah hilang.. adik aku lak siap posing baik punya depan tv.. rupa2nya diorang dah berangkat ke kuantan.. aduyai.. gimana ni.. hahaha... bila dah tau situasinya camtu, aku hello3 kawan aku la.. kebetulan pagi tadi timbalan perdana menteri datang kat tempat aku ni.. band sekolah lame aku kena perform... aku pun mintak la die datang ambik aku kat umah..

zass...

sesudah mandi, dan bersiap serta di tempat persembahan, aku pun berjumpalah dengan junior2 yang aku rindu sikit.. hehe.. yang banyak, aku rindu kat orang lain..huhu..diorang still warm ups rupanya.. alhamdulillah.. masih sempat tengok diorang perform... hehe... rindu bhai dengar bunyi alat2 tersebut..

zass...

sesudah performance, budak2 ni pun balik la ke sekolah yang disayangi.. huhu.. aku dan member aku pon tak melepaskan peluang untuk join diorang sekali.. huhu.. kat sekolah, aku tunjuk la kat cikgu aku tu formasi untuk pertandingan pada bulan jun nanti.. start dengan formasi kemudian lagu2 yg aku da arrange dan berjamming..huhu.. lama aku tak tengok suasana jamming macam tadi... rindu giler :'(
rindu zaman aku berkecimpung dalam band, dan rindu ngan kisah hidup aku sebelum2 ni.. :')

wah... syok lepak dengan korang semua... harap jumpa korang lagi selepas ini... tak sabar aku nak join korang mase band camp khamis.. weee... see u all... ;)

No comments: